2008-04-24

Mixed tape.

Kommer typ inte ihåg något av gårdagen.
Bara att jag jobbade.
Eller jo, han den dumma mannen var inne och "handlade".
Han har sitt eget lilla sätt att handla på. Han går in, tar mat, sen går han ut samma väg han kom, igen. Haha.
Jag kände inte riktigt för att springa efter honom, även fast jag såg honom hela tiden, vad han gjorde och så.
Hade jag sprungit efter hade jag väl fått mig en smäll eller två.
Kickan och Catrin ville inte heller springa efter. d:

ANYWAYZ.
Jag har inget vettigt att skriva egentligen.
Det är så himla fint väder ute dock. Jättevarmt är det!
Fast jag ska jobba idag, så jag får inte vara ute i det så mycket i vilket fall som helst, hah.
Skulle egentligen ha varit ledig, men jag tackar inte nej till jobb.

Nu ska jag fixa frippen, sen ska jag väl dra.

Inga kommentarer: