2008-04-09

Hmhmhm.

Haha, dagen alltså.

Började med att cutta sönder lite barnmat.
Efter det hade jag ner en hylla i mjölkkylen.
Strax efter det kom Daniel och skulle hjälpa mig, då tappde vi skitmycket mjölkpaket, och det sprutade mjölk överallt typ, haha.

Trögaste brudarna inne idag också, inte samtidigt dock, men herrejävlar alltså.
Den ena höll i en klövermjölk, och frågade mig om det var mjölk. LIKSOM?
Den andra stod och kollade på fil, för hon skulle ha yoghurt, så frågade hon mig om filen var yoghurt. Så jävla bright alltså. Visste knappt var jag skulle ta vägen.

Gick bra idag ändå. Kändes inte som om jag hann göra så mycket, men det gick nog bra ändå.

Fick följa efter spacklet också, för hon var inne.
Hon snattar typ alltid, och är dessutom "portad" från ica Stenby just därför.
Hon bor på något hem, så hon får egentligen inte gå någonstans själv, ändå kommer hon alltid alone.
Fick ju veta idag att hon till och med snott en hund utanför en gång, ahahh.
Jaa, jo.

Nej, nu ska jag byta om, för snart kommer det tydligen peeps hit, vi ska dricka lite öl osv.

Pusshej.

Inga kommentarer: