2008-04-08

Not much sense.

Kändes bra att jobba igår.
Kul att träffa Angelika.

Kanske ska få en ny tröja på jobbet också.
Nu har jag ju en svart fleecetröja, men den kan jag ju inte ha i sommar liksom.
Skjortan vill jag inte ha, för den är så ful, haha.
Jag vill ha en sån pikétröja, de är finast. Finns inte några i min storlek dock.
M är det minsta. Men så sa Alex att han nog kunde kirra en till mig, så jag hoppas! (:

Jahaa, jaha.
Idag har jag tofsar! Typ världens minsta, haha.
Men jag tänker ha de bara för att det går.
Känner mig så happy nu. För att nu betyder det att mitt hår håller på att blir fint igen. YEY!

Men nu ska jag röka.
Så borde väl Macke och Elena komma hit och hämta upp mig snart.
Vi ska åka till systemet och såå.
Harrys ikväll, halva priset! Om någon är på kan den ju höra av sig.
Pallar inte ringa runt och fråga alla, sorry. Men bara hör av er, ni är welcome! Eh.

Röka nurå.

Inga kommentarer: