2008-04-11

Over.

Yey.
Somnade vid halv sju imorse.

Har inte ens några värda planer för idag.
Måste ner på stan och handla tights i alla fall.
Kanske kika förbi systemet för lite påfyllning.

Jag vill supa skallen av mig ikväll.
Någon som är på?
Ska ta reda på vad Angelika ska göra idag. Hoppas hon inte jobbar.

Var en så trevlig man inne och handlade igår ikväll, btw.
Helt fantastisk var han.
Han började med att skrika lite på mig när han kom in i affären.
När han skulle betala i kassan hade han inte tillräckligt med pengar, och skällde därför ut BM som fan.
Så fick han tillslut plocka bort massa grejer i alla fall.
När han skulle gå, och jag gick förbi honom så kallade han ju mig för jävla "f-ordet".
Så jodå. Himlans trevlig.

Var lite rädd att han skulle vara ute någonstans på vägen när jag skulle gå hem.
Fast det var lugnt, och Alex kom ändå och följde mig hem.

Men skitsamma.
Nu ska jag röka.

Inga kommentarer: