2008-04-01

Dance on the ceiling.

Moget att jag vaknade 0930.
Ansträngde mig till och med SÅÅ hårt för att kunna somna om, men det gick fan i mig inte.

Dessutom undrar jag var min sol är idag?
Det är ju mulet ute. Det kan det ju inte vara. ):

Blöhö.

Idag ska jag i alla fall hänga lite på stan med Sweedy.
Efter det ska jag till jobbet.
Fast jag ska inte jobba idag, jag är ju ledig. Ska dit för lite andra grejer.
Så som att ta ledigt på fredag, och sen sneaka till mig några croissanter av Alex, haha.
Måste hämta min tändare från mina icabyxor också. Glömde den ju igår, och det är då jag kommer på hur körd jag är när jag bara har en tändare. Hur smart är det liksom?
Jag har alltid många från början dock, men de försvinner lite vartefter sådär.
Får väl köpa nya idag. Kom fram till att jag behöver köpa sex stycken till.
I så fall har jag tre hemma, två i väskan, en i jackfickan, och sen en i mina icabyxor på jobbet. (:

JAG VILL HA TORSDAG NU.
GIVE IT!

Nu blir det te och en cigg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad händer på Torsdag? (: