2008-04-05

Carry you.

I could never be the one that you want.

Typ.

Igår var jag i alla fall i Lund.
Träffade Luc lite och så, innan han drog iväg till.. Ja, var det nu var.
Åkte till Malmö sen, fett tråkigt, och mitt allt var nere på minus.

Tog tåget tillbaka till Kävlinge 1921.
Nästan precis när jag kommit hem så ringde Telenor, haha.
Han blev ledsen för att jag dissade honom för en fika.
Så pratade vi ett tag, och sen när vi lagt på så skickade han en miljon sms ungefär.
Bara igår så fick jag tömma min sms-inkorg tre gånger för den var full.
Det var nästan bara sms från Alex och Telenor, haha. Eller ja, Emil heter han egentligen, men jag kallar honom Telenor.
Han sa igår att jag charmat honom en massa och gav mig fett mycket komplimanger, haha.
Han är så rolig.

Nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt.
Duscha kanske.

Inga kommentarer: