2008-04-25

Dark blue.

Fett kul att plocka kolonial med Alex och Nille igår.
De där två blir ju helt crazy när de väl sätter igång.
Så pratade vi om badhuset, om att jag skulle gå och simma osv, så sa de någonting jag inte hörde.
Efter det frågade jag om jag skulle få betala när jag kom dit, och de typ dog av skratt, jag kunde inte fatta varför.
Visade sig att de hade pratat om att jag skulle gå dit topless, och att jag nog skulle få komma in gratis då. Karlar alltså.
Tur jag har Angelika. (:

Mr nice guy var ju inne igår kväll också.
Jag stod precis bredvid honom när han öppnade jackan och stoppade in lite käk, haha.
Feel free, tänkte jag och kollade åt ett annat håll.
Inte en chans att jag säger något till den mannen igen.

Däremot sa jag åt massa kids igår att de fick skynda sig för att vi stängde.
Det var kul. (:

Skulle behöva fixa mina nails alltså, men palla.

Mina killer shoes också.
Fasiken, mina tår blir blodiga när jag har dem på mig.
Fast de är fina, så det är okej.

Ska väl dricka upp min fanta nu, kanske röka lite, och duscha lite osv.
Diska måste jag göra. Jez.

Inga kommentarer: