2008-04-30

The blue channel.

Helvete vad jag inte är rik denna månaden.
Men ja, det får gå ändå.

Jag funderar starkt på att köpa den där klänningen på H&M, haha.
Den är ju verkligen ful, men jag har fan börjat tycka den är helt söt.
Lär ju bli mobbad om jag köper den, men det är lugnt.

Har kollat på nyaste DH nu i alla fall.
Hade ju helt glömt bort att det kommit.
Nu har jag ingenting mer att se.
Inte förrän Scrubs kommer, och det är ju ett litet tag till.

Valborg idag, then, och jag ska jobba till 22.
Efter det blir det hem och sova eller något, för jag jobbar imorgon också.
Skönt att det är röd dag imorgon. Det ger ju mer cash. (:
Fasiken vad jag gillar ob alltså.

Om jag skulle ta och duscha nu då kanske.

1 kommentar:

Anonym sa...

Köp klänningen och så övertalar vi Emma att köpa t-shirten och shortsen. Haha.

Puss, gosan. :*