2008-04-04

Chase this light.

Första morgonen i Skåne då.
Jag är skabbig, och sitter i pyjamas och utan smink.
Jag bjuder på det dock, för det är ändå bara mina kusiner som ser, och de har sett förut.

Tåget gick finfint igår.
"Plankade" sista biten dock.
Hade ju bara biljett till Lund, men så skulle jag träffa Kim i Malmö, så jag satt kvar på tåget.
Kim var fin som alltid, och när jag klev av på stationen i Malmö gick vi direkt till hans jobb, och så fick jag låna toaletten. Hade ju varit kissis i ett par timmar sådär.
Efter det gick vi och tog en fika, sen tillbaka till jobbet lite, och sen gå på stan lite.
Ett tag efter det skulle jag träffa Malin, min kusin alltså, på stationen, så jag virrade dit mig.

När Malin kom till stationen började en sån försäljare prata med mig, haha.
Slutade med att jag gick därifrån med en ny mobil och en dejt för idag, hahaha.

Jag säger då det.

Nu måste jag göra mig i ordning.
Snart blir det Luuuuuund.
Helt ensam dock, eftersom mina kusiner ska på begravning.
Fast jag har ju varit där själv förut, så det är lugnt.

Inga kommentarer: