2009-01-07

All I have.

Haha, jaa, här var man ju lika aktiv som vanligt.
Har inte hänt sådär fruktansvärt mycket i vilket fall som helst.
Började jobba igen i måndags.
Igår fick jag med jobba, även fast jag var ledig, men det gör inget.
Röd dag = feta cash = me like.
Idag jobbar jag 15-22, och jag kommer dö på jobbet känns det som.
Jag har fått så JÄVLA ont någonstans (haha) på vänster sida.
Vet inte om det är revbenen eller vad fan det är.
Kan knappt röra mig, det bara hugger till hela tiden.
Vill typ bara gråta, men det tänker jag inte.

En viss person försöker få mig att åka till akuten, men vi vet ju alla vad jag tycker om doktorer.
Dessutom har jag inte råd att vara hemma från jobbet, med tanke på att jag varit ledig en hel vecka.
Så akuten går fetbort.
Tycker jag i alla fall.
Även om jag vet att jag kanske BORDE åka dit.
Fast äsch.

Nu ska jag röka, fixa frippen, borsta tänderna, fixa lite, och sen ska jag släpa iväg mig till jobbet.

Inga kommentarer: