2009-01-20

HÅÅH.

Jag är så jävla less på människorna i den här jävla stan.
Är det verkligen så kul att bry sig så jävla mycket om andras liv?
Dumt att lägga ner lite mer tid på sig själv istället.
Bryr man sig så mycket om vad andra gör, kanske man borde börja fundera lite på hur man själv har det?
Dags att göra något vettigt med den tiden istället kanske?

Så nu kan alla bara vara tysta och sluta bry sig så mycket.
Mitt liv är inte så jävla intressant att snacka om, anyways.

Och nej, jag är varken alkoholist eller knarkare.
Jag tar ju för fan knappt en panodil när jag har ont i huvudet.

Nu längtar jag ännu mer tills jag slipper det här jävla stället.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vart ska du åka? :O

Anonym sa...

Haha lilla knarkaren ja? Människor alltså .. LOVE THEM. ><

:* puss!

Anonym sa...

haha, vem tror att du är knarkare? :D

synd att du inte kunde komma i söndags btw, hoppas dina ribs blir bra snart! :*