2009-01-19

Push.

Helgen har varit mycket intressant.
Fredagen var det fest hos mig, var tydligen på raw en snabbis också, haha.
Fast det minns jag typ inte. Men jag hade säkert kul.

Lördagen började vi med en åktur till systemet.
Efter det gick vi på vernissage och fick champagne och grejer.
Så drog vi hem till mig och drack öl och köpte två familjepizzor, haha.
Drack mera öl, och det kom väl fler folk efter ett tag.
Drog till raw senare, och världens stördaste grabb kom fram till mig och var allmänt störd.
Så fick han typ alla efter sig på grund av det, haha, och så slutade det med att jag fick gå och sätta mig, och så fick han komma och ställa sig på sina knän och be om ursäkt till mig.
Det var så himla pinsamt.
Sen blev han utkastad tror jag.

Efter raw hade jag efterfest, men den har jag inget minne av alls.
Typ vid 03-tiden eller något fick jag åka till akuten.
Jag hade tydligen så ont att jag inte ens kunde stå upp.
Det enda jag minns från den vistelsen på akuten var att jag grät som fan och hade världens panik.
Och att doktorn var så jävla dryg.

På söndagen fick jag åka tillbaka till akuten.
Jag hade panik hela tiden.
Jag hatar sjukhus så jävla hårt.
Doktorn jag fick igår var i alla fall snäll.
Hur som helst, så har jag förmodligen hostat sönder mina revben.
Har massa små sprickor i dem, haha.

Jeajea.
Nu ska jag diska, och ha lite ångest över att jag slösat bort lite drygt 5000 spänn denna helgen.

Inga kommentarer: