2009-01-09

Numbers.

Hah, idag har jag ringt och bokat tvätttid hemma hos mina föräldrar imorgon.
Känns ju bra att jag får nyttja tättstugan i mitt hus så mycket.
Dumt att skaffa en till liksom?
Ska gå ner och kolla efter tider innan jag drar till jobbet sen också.
Kanske finns en tid om någon vecka, haha.

Jag har så jävla ont i min vänstra sida.
Jag förstår verkligen inte vad som hänt.
Ringde i alla fall till doktorn igår, men jag kom ju bara fram till den där jävla telefonsvararen varje gång.
Då får det nog vara.
Nu har jag ju i alla fall försökt.

Ska bli himla kul att få jobba med min sunshine ikväll.
Har saknat henne sjukt mycket.

Ikväll efter jobbet ska det i alla fall göras kokosyoghurt. MMMH. <3
Kokosyoghurt är något av det bästa jag vet.
Så jävla sämst att det inte finns att köpa här.

Nåväl.
Nu ska jag gå och dra i mig lite cancer, och sen ska jag vara duktig och ta en allergitablett.
Tjing.

Inga kommentarer: