2009-01-23

Perfect.

Jadu, Hanna.
Rykterna går tydligen på stan.
Haha. Jävla skitstad.

Åh, det var så himla kul att jobba igår kväll!
Det har börjat en ny tjej som heter Jenny, så jag fick lära upp henne.
Det var så sjukt kul.
Kände mig helt duktig. Haha.

Imorse gick jag upp 0630.
Tog nämligen med mig alla mina snygga icakläder hem igår, så de håller på och tvättas nu.
Så har jag bara hängt här och druckit te och tittat på Criminal Minds.

Snart dags att duscha och göra sig i ordning också.
Tänkte bara jag skulle hänga upp tvätten först.
Ska i alla fall vara på kontoret klockan 13 idag, för alla ska tydligen ta något jävla fingeravtryck till kopiatorn.
Fattar inte varför jag måste vara med, för jag har aldrig, och kommer aldrig använda kopiatorn.
Men det blir nog en intressant vistelste.
Alla samlade.
JEJ!

Nä, nu ska jag hänga tvätt.
Call you later, Sandra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, men gud. sick! har iaf inte hört dom ryktena.. än ;)

flashigt med värsta fingeravtryckskopiatorn! :O

Anonym sa...

det är ju det jag säger, eskilstuna är en skitstad! du skulle stannat här i torshälla istället ;) här har vi inga knarkarrykten, vi har knarkare istället.. eh...

jo, faktiskt ganska onödigt, haha.
:*