2009-01-16

Own way.

När de ringde från doktorn igår så sa de att jag var skriven i Torshälla.
Med andra ord, så menade de väl på att jag då inte fick gå till den vårdcentralen jag ringde.
Så sa hon att hon skulle koppla mitt samtal till Torshälla, och att de skulle ringa upp mig.
De ringde ju inte ens, haha.
Nu har jag fan försökt, jag orkar inte bry mig längre.
Jag får väl ha ont helt enkelt.

Känner mig så jävla skabbig nu.
Jag orkar faktiskt inte fixa håret innan jobbet.
Kan göra det när jag kommer hem istället.

Ska snart ner på stan med Sandra i alla fall.
Måste flytta ut mina högtalare till vardagsrummet innan också.
Först måste jag dock vänta på att mina naglar ska torka.
Hatar att vänta på att nagellack ska torka.
Jag kommer alltid på en miljon grejer som jag måste göra så fort jag målat dem, haha.
Inte så bright.

Ah, annars har det inte hänt så mycket.
Hade köpt en platta öl igår, som vi skulle ha ikväll.
Den drack vi ju upp igår, så nu får vi köpa nytt, haha.
Inte så bright det heller.
Fast idag ska vi köpa fyra plattor, så det lär räcka.

Nu ska jag se över min ekonomi, sen ska jag röka.
Pusshaj.

Inga kommentarer: