2009-01-20

Inhale/exhale.

Det börjar verkligen komma nu.
Jag är glad.
Känner mig till och med ganska lycklig.
Fast jag är livrädd.
Det är väl tur man lär sig med tiden.
Jag tänker inte ha det som förut.
Aldrig mer.

Uh, jag vaknade strax innan 0630, och kunde inte somna om igen efter det.
Natten har varit hemsk, och jag har sovit så jävla illa.
Jag vill ha fredag och slippa denna stan.
Fy fan vad skönt det ska bli.

Har fått massa nya tider på jobbet nu också.
Känns sjukt bra, även om jag känner mig rätt värdelös på jobbet nuförtiden.
Orkar ju knappt lyfta någonting alls.
Fast snart läker nog revbenen, och då kommer jag tillbaka bättre än innan.

Nu ska jag se om jag vågar mig på att prova min tvättmaskin.
Jag kommer inteihåg riktigt hur min pappa sa att jag skulel göra med den, men det går nog bra.
Sen måste jag duscha och göra mig i ordning för jobbet.
Ska ju hinna ner på stan innan också.
Måste verkligen ha en ny hårspray. Hårfärg behöver jag med, men vet inte om jag har råd, haha.
Ska se över min ekonomi lite.

Bwah.
Puss.

Inga kommentarer: