2009-01-27

Sleep.

Ahh, idag har jag varit på jobbet i typ 13 timmar.
Började jobba klockan 07, och var hemma för ungefär en timme sen, typ 2010.
Jag är så sjukt jävla trött nu.
Vet knappt vad jag gör, och kan inte ens prata.
Vet inte hur många gånger jag försökt säga vissa ord idag, och de inte kommit ut rätt en enda gång.
Jag som skulle ha slutat jobba klockan 15 idag.
Så kan det gå.

Har i alla fall bara onsdag, fredag och söndag kvar att jobba denna veckan.
Det är rätt soft.
Skönt att jobba på söndag i alla fall.
Jag har saknat att jobba söndagar.

Annars såå..
Nu vet i alla fall alla, så för tillfället är mitt liv mer komplicerat än någonsin.
Jag kan inte förstå hur jag lyckas försätta mig i så störda situationer hela tiden..
Nu är det gjort igen i alla fall, men det ska nog lösa sig, även om det kommer bli sjukt jobbigt.
Hur som helst.. Jag klarar mig alltid.

Nu ska jag ta en cigg, kolla om jag orkar plocka undan lite här innan jag somnar.
Skulle kunna somna ståendes tror jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

allt löser sig till slut, på ett eller annat sätt <3 :*