2009-01-13

No love.

Inatt har jag inte sovit en enda sekund.
Jag var så jävla pigg, så det gick verkligen inte.
Hade ändå tvätttid klockan 07 imorse, och det var då allting började go to hell.
Först strulade den där jävla tvättmaskinen.
Den ville inte starta, och den ville inte öppna luckan, så jag fick ju knappt ur mina grejer därifrån.

Min mamma kom till mig efter ett tag, så snackade vi lite, och fixade med tvätten.
Efter det så skulle vi gå till hemköp, för hon skulle köpa frukt, och jag skulle hämta ut mina paket.
Jag tänkte därför att jag kunde gå in och fixa allt eftersom hon ändå hade tjockishunden med sig.
När jag ställde mig i kassan och skulle betala frukten, så upptäckte jag att mitt kort inte fanns i plånboken.
Jag fick lägga undan frukten i kassan och gå ut till min mamma för att hämta pengar så jag kunde gå in och betala.
Och eftersom jag inte hade mitt kort, så kunde jag heller inte hämta ut båda mina paket.

Efter det skulle vi gå till kontoret, och det blåste ju såklart som fan.
När vi kom fram, och jag faktiskt skulle sätta mig och arbeta med hemsidan igen, efter en väldigt lång tid, så hade deras jävla datasnubbe tagit bort allting som jag gjort med hemsidan.
Jag lovar att jag nästan började gråta.
Fy fan, vilken jävla skitdag alltså.

Nu sitter jag i alla fall och får göra om allting.
Det är väl måttligt roande.

USCH.

Inga kommentarer: