2009-04-21

Give.

Jag slog mitt rekord på bowling igår, när vi spelade wii.
202 poäng fick jag. Ganska så stolt faktiskt.
Slutade med att Adde kom hit ett tag igår kväll också.
Det var trevligt.

Pavel och Adde drog någongång strax innan 00.
Jag och Leo körde två serier bowling till, och sen gick vi och lade oss.

Jag vet inte om jag sovit bra eller dåligt inatt.
Jag har ju liksom inte vaknat särskilt mycket under natten, men jag har så jävla ont i ryggen nu.
Gick upp för en halvtimme sen i alla fall, så nu håller jag på och tvättar.
Hade två maskiner kvar efter igår. Lite sängkläder och handdukar och sånt-
Efter det så är allting rent! Det känns fint.

Idag ska jag och Leo plantera.
Det har vi i och för sig sagt i lite mer än en vecka nu, men idag får det se till att bli av.

Nu ska jag ta mig ett glas juice och röka, sen ska jag gå in och diska.

Cheers.

Inga kommentarer: