2009-04-24

Work.

Har inte så mycket att skriva egentligen.
Jag ska jobba idag, vilket känns himla konstigt, för det var så jävla längesen.
Väldigt skönt att få sluta klockan 20 i alla falll.
Bara hoppas på att det är galet mycket folk idag, så tiden går fort!

Har ingen aning om vad som händer ikväll, men det blir väl till att dricka någon öl kanske.
Ska höra med lillgosen sen när han kommer hem.
Han är iväg och hjälper Adde att köra iväg de sista grejerna från hans lägenhet nu.

Hmhm.
Det låter som att det blåser lite ute?
Fast jag vet intem det kanske var en bil, haha.
Jag hoppas på noll blåst i alla fall.

Nä, nu ska jag röka lite, sen ska jag sminka klart mig, och försöka göra något åt håret.

Man kan ju höra av sig om något kul händer sen.
Min mobil fungerar lite halvt i alla fall.
Displayen har tryckts dit, så om jag håller i mobilen försiktigt, så håller den någolunda. (:
Fast jag ska byta till min gamla nokia sen, för jag fick låna en laddare av min mamma.
Är väl dags att börja spana efter en ny, också.

JAJAJA.

Inga kommentarer: