2009-04-08

Living is simple.

Gosig dag på stan igår.
Allt blir så himla mycket bättre när det är sol ute.

Jag gick hem runt 1530, och så började jag med maten.
Jag tycker det är himla läskigt att laga kött, haha.
Dels för att jag inte vill ta i det, och sen kan man ju aldrig vara riktigt säker på om det blir bra eller inte, eftersom jag inte kan provsmaka på det.
Enligt Leo lyckades jag väldigt bra, dock. Han tyckte det var himla gott, och det var ju tur.
Jag själv åt en quornbiff till mina egengjorda potatisklyftor. Det var mumma.

Efter maten skulle Leo iväg och fixa sin bil eller något.
Efter ett tag ringde han och frågade om jag ville åka med i hans pappas fina bil.
Så han, Karoon och Pavel kom och hämtade upp mig, så åkte vi ut till Sundbyholm och hälsade på Sandra, Ninna och Frida som satt och grillade.
När vi körde in bilen i garaget igenm så fick jag titta på Martin Roos bil. Så himla fin!
Helt shiny!
Sen åkte vi hem och tittade på andra avenyn, haha.
Var en himla gosig kväll i alla fall.

Idag står det jobba på schemat, och jag får sluta 20, vilket känns väldigt trevligt.
Jag har aldrig någonsin fått sluta åtta på en onsdag innan. Lite spännande, hah.

Nu ska jag duscha, diska och hänga tvätt.
Sen är det väl bara att göra sig i ordning och dra sig till jobbet.

1 kommentar:

bo sa...

:D

Åh kul att åka finbil!

Haha, just ja. d;