2009-04-03

Move your car.

Idag vaknade jag strax efter 06.
Låg kvar i sängen till ungefär 0730 för att få upp världens tröttaste grabb.
Så steg jag upp och slängde in lite tvätt i tvättmaskinen, och plockade ner det jag hängde igår.

Nu sitter jag bara och vaknar till lite med en kopp kaffe.
Ska vänta till tvätten är klar, sen ska jag gå och duscha, och hoppas på att Sandra är vaken efter det, haha.
Måste ner på stan idag också. Köpa lite fjädrar och grejer.

Ikväll ska jag och lillgosen påskpyssla.
Det ska bli himla kul. Jag har längtat hela veckan! Haha.
Man får vara med om man vill, men det är ju fredag, så alla ska väl supa. d:
Jag ska faktiskt försöka ha min vita helg denna helgen.
Trejde gången gillt liksom. SÅ svårt är det ju inte.. Väl?
Ska ändå jobba imorgon och söndag kväll.

Nåja.
Nu ska jag försöka göra något vettigt.
Ta mig en till kopp kaffe till exempel.
Kanske ladda över bilderna från min kamera.

JEAJEA.

Inga kommentarer: