2009-04-22

This picture.

Det gick väl ganska bra hos läkaren tror jag.
Han fick inte veta något speciellt.
Fick ett läkarintyg eller vad det heter, så han är sjukskriven helt på riktigt nu, stackarn.
Så ska han få komma på magnetröntgen om några veckor, och efter det ska de se om det behövs operation eller inte.

Jag har inte gjort ett piss idag känns det som.
Duschat är väl typ det enda, haha.
Blev livrädd när jag stod i duschen, usch.
Jag var helt själv hemma, så hörde jag hur det började rycka i handtaget, och att låset nästan gick upp.
Så duschade jag klart jättefort och satte på mig en handduk, så stod jag bara och stirrade i badrummet hur länge som helst.
Helt tyst var det då. Så kollade jag ut lite försiktigt genom nyckelhålet, helt tomt.
Efter ett tag vågade jag mig ut i alla fall, och så sitter Leo i soffan med laptopen.
Han skrämde verkligen livet ur mig.
Hade ju ingen aning om att han var hemma, för han hade ringt en stund innan jag gick och duschade, och berättade att han skulle förbi kontoret och lämna in läkarintyget, och sen skulle han hämta upp Pavel, så de kunde åka och fixa däcken.
Inte så snällt!

AHWEEEEELL.
Nu ska jag sminka klart mig, sen ska jag gå ut och sätta mig en stund i den lilla solen som kikar fram!
Efter det blir det Torshälla och kalas hos lillebror.

1 kommentar:

urpan sa...

Jaa jo, det är väl kanske så. Får ta & tänka fina, positiva tankar när jag vaknar! Haha.

I see I see! Har hört ryktas om att det ska vara finfint & varmt väder i helge, & då kanske man vill hitta på nåt mysigt. (:


:*