2009-04-21

The people here are asking after you.

Ih, jag och Leo åkte på en liten picknick/roadtrip i förmiddags.
Det var väldigt trevligt.
Synd att det är så himla fult väder idag bara.
Hade varit underbart x7 om det varit sol ute.
Tur att vi ska åka tillbaka någon dag när det är sol.

När vi kom hem så kollade vi lite på hemnet, sen ringde Pavel, så då åkte de iväg till Arboga för att byta däck på bilen.
Jag själv hängde tvätt, diskade osv.
Känner mig som en riktig hemmafru, haha.
Synd att man inte får betalt för det bara. d:

Nu har jag nada att göra, dock.
Tycker att de borde komma tillbaka snart.

Imorgon fyller min lillebror år.
Jag måste ta reda på om det blir någon form av firande imorgon, eller om det blir i helgen.
Får väl skicka ett mail till min mamma eller vänta på att Leo kommer hem så jag kan låna hans mobil.
Skulle kunna fråga min lillebror på msn i och för sig, men han lär ju inte veta något i alla fall, haha.
Nåja. Det är ett mindre bekymmer det där.

Nu ska jag kolla lite mer på hemnet tror jag.

1 kommentar:

boo sa...

Jaa, det var någon föreläsning om Gud osv. Sara som skulle dit med skolan typ. d:

Haha, kul att städa ju! Fast jag har börjat bli så seg på mornarna .. Hmhm.

Vad händer i helgen?

:*