2009-04-20

Wii.

Nu har jag en ny och fin liten laptop minsann!
Jag är väldigt nöjd, och kan nästan inte slita blicken från den, haha.
Min mobil har dock börjat gräva en riktig grav.
Den är ju på och liksom.. "fungerar", men displayen är totally dead, så jag kan ju ändå inte göra något med den.
Min nokia kan jag inte använda heller, för jag har ingen laddare.
Vet inte vad som är mest värt, att köpa en helt ny mobil eller bara en laddare till nokian?
Nokian är ju inte så himla hel den heller, haha.
Jag och tekniska grejer.. Vi går inte så jävla bra ihop tydligen.
Får väl se hur länge laptopen tänker hålla sig vid liv.
Jag hoppas på väldigt länge i alla fall.

Annars såå.. Inte särskilt mycket har hänt.
Jag är sjuk. Hostar upp inälvorna känns det som.
Är yr så gott som hela tiden, och usch.
Det är inte något vidare kul inte.

Har fått ganska så mycket gjort idag i alla fall.
Tvättat en massa, diskat och fixat lite.
Leo åkte iväg och handlade lite med Pavel på förmiddagen, så nu finns det lite här hemma i alla fall.
Nu sitter de ute och röker, och snart ska vi väl spela wii.
Vet inte om jag orkar vara med dock, för så fort jag anstänger mig känns det som att jag ska dö, haha.

Nåväl.
Det känns ljuvligt att äntligen ha en dator igen i alla fall.

Inga kommentarer: