2009-04-22

Spies.

Nu har lillisen lämnat mig all alone här hemma.
Han har ju tid hos läkaren idag, med knät.
Hoppas att det går bra, och att det inte är något jättefel på det.
Han verkar ju ha fått mer ont nu, än vad han hade innan, och det är inte så himla bra.
Får väl se när han kommer hem igen.

Idag fyller både min lillebror och Idis år, så ett fett grattis till dem!

Nu ska jag försöka sysselsätta mig med något.
Ska röka lite också, men bara lite, för det är väldigt tappert med cigg nu.
Ännu mer tappert med pengar, haha.
Kollade mitt konto nyss, där fanns lite, men det går åt till min lillbror, och sen kollade jag Leos, och han hade 0,00, haha. >_<
Tur att hans lön kommer in på kontot imorgon.

Nu fick jag post!
Säkert en räkning.
De brukar ju kunna komma denna tiden på månaden.
Blah.

3 kommentarer:

Bill sa...

Heter det inte knapert? Alltså knapert med cigg och pengar? O_o

haniki sa...

ja, det är spännande med nytt hår :D man blir alltid helt förvånad när man ser sig i spegeln, haha

jag vill med träffas snart <3 fett längesen nu!
hoppas du blir kry snart :*

haniki sa...

ska nog inte göra nånting, fredrik ska väl ut på fredag tror jag..
vad ska du göra? :*