2009-04-01

Vi ger upp tillslut.

Mja.

Igår var jag hemma typ hela dagen och städade, diskade, tvättade och lagade mat.
Nu är det dock stökigt igen, haha.
Bara för jag kommit på en miljon grejer jag tycker jag måste göra, så jag har rivit fram en massa grejer.
Jaja, jag ska städa undan det senare.

Var och städade Leos rum hos hans mamma också.
Fy vad det såg ut alltså.
Och Mustonen är en jävla gris.
Fy, vad han ställt till det alltså.

Vi hyrde film på kvällen, den här Barnhemmet.
Den var inte så bra som jag trodde den skulle vara faktiskt.
Adde och Linda kom över och åt lite glass också.
Himla gott var det.

Idag är det grymt fint väder, så kunde inte ligga kvar i sängen längre än till 08.
Ska ut med Sandra och Ulli sart i alla fall.
Vet inte om Sara ska med? Vi får la se.

Nu ska jag plocka ihop mina grejer.

Inga kommentarer: