2009-04-17

Heja.

Jag har ju nu levt utan dator i ungefär en vecka.
Jag har känt mig väldigt handikappad utan den, men samtidigt har det varit ganska så skönt.
Min storebror var i alla fall här och hämtade den igår, för att formatera och fixa och trixa.
Hoppas gamlingen mår bra när han kommer tillbaka idag. Datorn då alltså.

Har ju lyckats dra på mig en liten förkylning också.
Precis när min hosta från i julas började försvinna helt och hållet, så får man tillbaka skiten igen.
Fy fan.

Har inte jobbat på hela veckan heller.
Jag jobbar ju aldrig i veckorna liksom.
Det är ganska så jobbigt. Känner mig helt arbetslös.
Denna veckan har i alla fall Leo varit hemma också, för han har skadat sitt knä, och är sjukskriven.
Det har varit gosigt i alla fall.

Nej, nu ska jag göra mig en kopp te, starta en tvättmaskin, och sen ska jag gå in och kolla om Leo vill vakna.

Så får vi väl hoppas att min dator fungerar sen då.
Om jag inte uppdaterar så är den väl dead for life.

Cheers.

Inga kommentarer: