2009-06-26

Aight.

Haha, ja, kanske en del i alla fall, Billan. (:

Ja, igår hände inte så mycket.
Låg på balkongen typ hela dagen, sen vid 16 kom Leo hem, så då åkte vi och handlade lite.
Efter det lagade vi mat och softade lite på balkongen, sen fick vi tråkigt, så då åkte vi iväg en sväng.
Nicklas kom hit en stund på kvällen, sen kollade vi på film och sov.
Väldigt händelserikt, haha.

Idag gick jag upp klockan åtta i alla fall.
Mina ögon svider som fan. Jag hatar att vara allergisk.

Händer inte mycket idag heller.
Ska väl lägga mig på balkongen sen när solen är framme som mest.
När Leo kommer hem från jobbet vid 16, så ska vi åka till raw och limma skyltar.
Efter det ska vi gå ut och äta, och sen inga plans.
Hoppas på att få träffa min sunshine lite.

Nu blir det i alla fall kaffe och en cigg.

Inga kommentarer: