2009-06-15

Sweetness.

I fredags kom Leo och hämtade mig från jobbet vid 22, och när vi kom hem så hade han tänt en massa ljus i hela badrummet, fyllt upp ett bubbelbad, ställt dit en skål med vindruvor, två glas, och en flaska champagne på kylning i en ishink.
Så himla söt. Blev ju nästan tårögd, haha.
Det var så himla mysigt. Det gjorde verkligen min kväll.
När vi klev upp ur badet, så hörde vi värsta smällen, jag fattade inte alls vad det var.
Det visade sig att det var någon som hade slagit in hela rutan nere i porten.
Ganska läskigt tycker jag. Säkert någon gangster.
Annars var det min bästa kväll på länge.

Nu har jag avklarat hela min 15-22-helg, det känns skönt.
Är ledig två dagar nu, och det ska bli himla skönt.
Jobbar onsdag och torsdag, och sen är det ju midsommar.
Undrar vad som händer då?
Det blir väl middag någonstans antar jag.

Nåja.
Nu ska jag sminka mig och så, för jag kanske ska följa med gosen till jobbet.
Puz.

Inga kommentarer: