2009-06-09

Aowh.

Himla skönt att vara ledig idag.
Det blir en riktig städdag, med dammande, diska, tvätta osvosv.
Blev dock lite handikappad i fingret nyss, då jag råkade skära upp feta köttbiten på pekfingret.
Nu sitter den där och är äcklig, och det gör väldigt ont, men men. What to do.

Ska iväg och panta med Sandra sen också, haha.
Hon hade också lite pant hon ville bli av med.
Så ska väl Ulli komma förbi och hämta sina sunbrillz också.

Klockan 16 slutar Leo, så när han kommer hem, då ska vi väl laga mat och lite sånt, och sen ska vi sova tidigt ikväll.
Fy, vad skönt det ska bli.
Hoppas jag är utvilad imorgon då, för jag minns inte när jag kände mig riktigt utvilad senast.

Nåväl.
Nu ska jag logga in på Leos konto och kolla om han fått några cash, så han kan köpa snus sen.
CIAO.

Inga kommentarer: