2009-06-22

Haunt you.

Jahapp.
Då var det måndag igen.
Midsommar var ingenting speciellt direkt.
Det var jag, Leo, Nicklas, Karoon och Marion som satt hemma hos oss bara.
Ganska chill, men inget märkvärdigt som sagt.
Midsommardagen spenderade jag på jobbet till 22, sen hängde jag lite med Sandra och Oskar, sen gick jag hem och sov.

Igår städade jag och Leo (nästan) hela lägenheten, det var mer än behövligt.
Efter det upptäckte vi att Leo tappat sitt körkort och sitt bankomatkort, så vi letade som tokar, och kollade med Pavel om det låg i hans bil, men det gjorde det icke.
Vi åkte till hans mamma för att leta efter något annat id-aktigt, men det gav heller inget resultat.
Efter det åkte vi hem igen, och sen promenerade vi ner på stan.
Tänkte att vi skulle äta på grappa, men det var stängt under midsommarhelgen.
Det enda vi hittade som var öppet var akropolis, så det fick bli middag där istället.
Jag fick en vegetarisk black and white, som var himlans god, och Leo fick en riktig b&w.
Sen blev klockan himla mycket, så då gick vi hem och kollade på nyaste Wallander, sen gick vi och la oss.

Imorse hittade Leo både sitt körkort och sitt bankomatkort i sina jobbarbyxor, haha.
Fast nu kan han ändå inte använda bankomatkortet eftersom han ringde och spärrade det igår.
Men det var ju trevligt att de inte var borta i alla fall.

Idag har jag mest bara småplockat lite.
Dammsugit och tvättat golven och sådär.
Ska gå ut och sätta mig i solen med en cigg och ringa Leo nu.
Efter det ska jag göra mig i ordning, och sen är det jobbet klockan 17 som gäller.
Poz.

1 kommentar:

haniki sa...

vad söt du är <3 fast jag är nog lite tråkig just nu, haha. orkar inte ta mig för så mkt. men om du har vägarna förbi t-hälla så får du gärna hälsa på :)
:*