2009-06-25

Hell.

Jaha, då har lönen kommit igen, och är i princip slut igen efter alla räkningar.
Förstår inte hur jag kunde få så lite, för jag har jobbat som fan denna månaden.
Känns inte som att jag varit ledig en enda helg, och har dessutom jobbat ganska mycket i veckorna.
Förra månaden jobbade jag aslite, och då fick jag ut ungefär samma lön som nu, så något måste ha blivit fel.
Jag får väl fråga på måndag. Fy.
Jag är så trött på det där skitstället.
Sosfallen får fan ut mer, känns det som.
Ligger hemma och softar, och får pengar ändå.
En annan sliter som ett djur på jobbet, och får typ leva på existensminimum i alla fall.
Nej, nu är jag bitter känner jag.

Nåväl.
Ska dricka lite kaffe snart, sen ska jag duscha och hålla på.
Kanske kolla om min mami vill gå ut och gå med mig, om hon är på jobbet.

2 kommentarer:

bill sa...

Fast dom flesta sosfall ligger ju inte på soffan... Dom anstränger sig nog mer än både du och jag i dessa tider... ;)

haniki sa...

haha, är det så illa? :O
hur mkt fick du? eller, det kanske är lite privat iofs. haha
kanske finns några utgifter du kan dra in på?
:*