2009-06-27

Mirror.

Det var trevligt igår.
Vi åt på harrys, och det var så grymt gott.
Efter det gick vi hem en sväng, och sen gick vi ner till Sara och Fredrik, där även Billan och Mako var.
Fredrik skjutsade hem Billan och Mako efter ett tag, och sen gick jag och Sara upp till oss, där Leo, Jari, skrikgrabben och finnen var.
Pavel kom efter en stund, och efter 00 någongång drog vi till raw.
Det vart aptrist, så jag och Leo drog hem innan 01.
Himla trevligt att sova.

Idag är det lördag.
Jag hatar lördagar.
Dessutom ska jag jobba, och det gör inte saken bättre.
Nåväl.

1 kommentar:

haniki sa...

ja, då blir det ju inte så mkt över faktiskt!
själv upptäckte jag nyss att jag inte fått nån "lön" alls den här månaden. ba tack då! så nu har jag 600 spänn kvar att leva på, fram till den 20e. och det är nu jag ska göra alla roliga sommargrejer som man behöver pengar till :( antikmässa, power meet och så ska vi till finland. hur ska det gå? haha
men jag älskar försäkringskassan, verkligen..
skitpengar!