2009-06-16

Coffee.

Idag har jag tvättat, som vanligt känns det, haha.
Men nu är det i alla fall ingen mer tvätt, och det känns ljuvligt.
Tänkte att jag skulle börja rensa lite och slänga massa grejer inför flytten också.
Nu känns det bättre igen också. Vi började ju ångra oss angående flytten ett tag där, men nu känns det bra igen, och jag ser fran emot det massa igen. (:
Hur som helst, så hann jag bara slänga lite gamla kuvert och brev och skit, tills jag hittade mina gamla dagböcker från -05, haha.
Började läsa lite, och sen kunde jag inte sluta, så nu när jag läst klart orkar jag inte städa längre.
Leo får hjälpa mig med det sen.

Idag ska vi i alla fall en sväng till Tuna Park, sen förbi systemet, och kanske att vi åker förbi Torshälla och kollar hur det går för våra små växter, och hur det går för mina föräldrar och deras nya kök.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe tillsammans med en cigg, sen ska jag sminka mig, och när jag är klar med det, så borde gosen min vara hemma.

Tjing.

Inga kommentarer: