2009-06-10

Landed.

Idag var jag duktig och gick upp klockan 07.
Har ändå en miljon liter tvätt känns det som, så jag ska försöka tvätta klart allt idag.
Sen hade jag velat kila iväg litegranna, men nu ringde Leo precis och berättade att han hade fått med sig både hans och mina nycklar till jobbet, och han är i Stockholm idag med.
Vet inte om jag skulle våga lämna olåst faktiskt.
Jag får väl helt enkelt vänta tills han kommer hem igen, och så får han följa med mig sen. (:

Jag kan verkligen inte förstå var min kamerasladd har tagit vägen?
Får hoppas att jag glömde den i Torshälla, när vi bodde där, eller att den ligger i audin.

Vi skrev förresten på kontraktet för lägenheten i förrgår!
Min namnteckning blev jätteful, så det får man väl skämmas för, haha.
Det var himla kul i alla fall. Ett steg närmre. (:

Nåväl.
Nu ska jag röka och duscha osv.

2 kommentarer:

Urpan sa...

Jaa, alltså ibland får jag hämta på Sveaplan & ibland på Safari. Himla strange!

Bo sa...

Hm, jag ville nog inget special på fejjan .. Inte som jag kan komma ihåg nu iaf. d: