2009-06-29

Green.

Helgen har varit ganska ovärd.
Har i princip bara jobbat och sovit.
Idag börjar jag inte förrän 17, så har hunnit göra lite i alla fall.
Till exempel som att nästan dödat Leos älskade tomatplantor, hah.
Inte visste väl jag att det gick så fort utför om de inte fick vatten under en dag.
Nu ligger de ner och gosar med paprikorna i krukorna bredvid.
Vattnade de nyss i alla fall, så jag hoppas på att de ska hinna rycka upp sig innan Leo kommer hem från jobbet om typ en halvtimme, haha.

Imorgon är jag ledig, och jag och Leo firar ett halvår. (:
Då ska jag minsann laga en fin liten middag, tänkte jag.

Nu ska jag kolla till tomaterna lite.

1 kommentar:

haniki sa...

haha, åh grymt!
nä, vi har inte heller lån. det känns skönt :) vågar ju inte leva utanför sina tillgångar liksom!