2007-12-22

Call it in the air.

Det gick finfint att jobba idag. Jobbade med Linda och Alex. :D
Tiden gick så jävla fort, för det var så läskigt mycket folk idag.
Fast det är ju bara kul. Känns som om jag bara behöver prata och le för att tjäna pengar, haha.

Nu har jag FINALLY orkat slänga in kläder i tvättmaskinen.
Så det är väl redo att hängas om lite drygt en timme eller så.
Jag har till och med handtvättat min jävla klänning, jag känner mig så duktig.
Har börjat småstäda mitt rum också, så jag är nöjd.

Imorgon ska jag nog till systemet tror jag.
Måste införskaffa mig lite aquatini. Vin har jag ju redan, så det är bara tinisarna som fattas. (:
Roligt med julfest imorgon tycker jag. Jag längtar!
Jag är dock inte riktigt säker på vad jag ska ha på mig, men det löser sig det där.
Eller, jag vet vad jag ska ha för kjol, men jag vet inte vad jag ska ha till liksom. Ja.

Tråkigt att alla mina serier har uppehåll. Jag måste ju vänta jättelänge.
Får väl kolla om det finns någon rolig film att tanka då.
Min papi ville ju att jag skulle kolla efter en film till honom också, haha. Han är så söt.

Snart är det februari och Jew. <3

Inga kommentarer: