2007-12-28

I'm alone in this.

Jaodå.
Igår beställde jag finally min kamera.
Det sved lite när jag såg nästan 10 000:- dras från kontot..
Men det är det lätt värt. Jag har saknat en kamera som fan, och nu får jag äntligen en bra också.
Nu är det bara laptopen kvar, men den får vänta ett tag.
År 2008 kommer bli det dyraste året någonsin för min del tror jag.
Kommer bli så sjukt mycket utgifter, men det lär ju stabiliseras inom ett år liksom.
Det där fixar jag. (:

Nu ska jag duscha och fixa mig.
Efter det blir det stan med Elena. Systemet och så.
Dags att shoppa lite till nyår. (:
Borde köpa hårfärg också, ja. Hm.. Ja, det får jag göra.
Alkohol, hårspray och hårfärg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kostade kameran 10 000:- ? Fasiken vad dyr grej! Hade aldrig haft råd alltså.

Hoppas ni orkar bära allt från systemet. Kunde tyvärr inte hjälpa till & vara bärhjälp.

:*