2007-12-03

Update.

Så har man haft ungefär hela Paris efter sig under en weekend också.
Jag hade ingen aning om att fransmän var så galna i blonda, men nu vet jag minsann.
Vi träffade bara på två män som var extremt galna dock.
De höll i oss så jävla hårt att vi inte kunde ta oss loss, tafsade hela tiden och var allmänt äckliga.
Vi lyckades komma loss en gång, och sprang som aldrig förr, tills vi kom förbi eiffeltornet och över vägen så vi kom upp på bron, där började vi gå normalt igen, men gissa vad som hände då?
De två männen hade tagit en annan väg och tog tag i oss IGEN. De följde efter oss så jävla långt.
Till och med när vi åkte med metron. Jag vet inte hur jag lyckades, men jag lyckades i alla fall ta mig in på ett hotell och prata med mannen bakom disken. Han kallade på vakter, och efter det såg vi aldrig de två äckliga männen igen. Men ändå liksom, moget att man ska behöva kalla på vakter för att bli av med dem.

En annan man försökte köpa mig precis innan vi tog metron till eiffeltornet, så himla äcklig.
Annars var de flesta bara extemt på, och vi fick typ alla efter oss när vi gick på gatorna.
Jag har i alla fall shoppat två par skor, en klänning till nyår, en parfym, och två grejer inne på Pylones, strax efter att vi checkat in Notre Dame.

Jag har egentligen så jävla mycket att skriva om, men jag har ingen aning om var jag ska börja.
I lördags var vi i alla fall på någon nattklubb, jag har ingen aning om vad den hette, men det var så jävla kul.
Vi kom tillbaka till vårat hotell runt 06.30, haha. Då badade vi badkar med kläder på, gick ner och åt frukost, sov i två timmar, och sen drog vi till flygplatsen.
På flygplatsen fick vi efter oss nästan en hel jävla armé, med såna militärer som hade värsta automatvapnen, haha. Men de var snälla i alla fall och hjälpte oss att hitta dit vi skulle.

Nä, nu måste jag klä på mig ytterkläder och börja dra mig mot bussen och jobbet.
Ska ringa Elena också, för att jag saknar henne helt mycket. Hoppas hon inte jobbar nu.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, Gosan!
Jag har saknat dig massor. :*

Anonym sa...

Hihi! Tack så mycket! Vad glad jag blir :D

Anonym sa...

Jaa, eller snart är det lovely, när jag har målat om & så. (: