2007-12-12

Kill.

Åh, herre min själ, vad stressigt det varit på jobbet idag.
Jag minns knappt mina raster. Kanske beror på att jag knappt vågade ha rast för att jag kände mig så stressad.
Alla som jobbar på dagen verkar tro att vi som jobbar på kvällen ska hinna göra precis ALLT när vi jobbar.
Ofta vi hinner liksom. Jag tror inte ens att de har någon som helst aning om hur mycket jävla grejer det är att göra. Jag och Sandra och stressat livet ur oss idag nästan. Men vi fixade det mesta i alla fall.
Nu står det dock massa pallar med varor i hela affären nästan. Men det är ju bara för att allt inte får plats inne på lagret, och vad ska vi göra liksom? Vi hann verkligen inte plocka det ikväll.

Åh, jag känner mig fortfarande helt stressad. Skönt att jag är ledig imorgon.
Ska nog försöka sova snart. Det ser jag fram emot.
Tvätta bort sminket och så först bara.

1 kommentar:

Anonym sa...

Alltså, varför var du ens tvungen att skriva nån kommentar till pin om det där missförståndet? Helt onödigt.

Och varför svarade du inte på mitt sms? Jag blir lite ledsen. Jag vill inte ens att det ska vara så.