2007-12-13

Table for glasses.

Bwääh, bwäh, bwäh. Palla.

Jag har drömt helt störda drömmar idag. Helt äckliga.
Men vi kan låtsas att jag gillade det då, eh. Haha. Usch.

Kul att gå på stan och grejer idag.
Måste komma ihåg att föra över pengar till mitt vanliga konto innan jag drar också.
Jag har ju faktiskt blivit jätteduktig med mina cash nu.
När jag får min lön, så betalar jag min mobilräkning, sen sätter jag in resten på mitt e-sparkonto.
På så vis slösar jag inte massa onödiga pengar när jag är ute. Jag är stolt.
Speciellt nu, när jag faktiskt har typ hela min lön kvar. (:

Och jag är så jävla pepp på februari.
Februari är redan min favoritmånad nästa år. Kommer bli så himla bäst.
Först flytta, sen Jimmy Eat World fyra dagar senare, ih!

Min papi sa förresten samma sak igår, som Hanna hade skrivit i sin blogg om snön.
Typ att den kommer komma i januari och stanna till april eller något. ^^
Och jag kan väl passa på och säga hej till min mami, för hon läser ju tydligen så.. HEJ.

Nu ska jag hämta in posten, sen ska jag duscha och göra mig i ordning, damdidam.

2.
Okej, det snöar ute nu, men det gör mig inte ens något, för vill ni veta varför?
JAG HAR FÅTT MIN JEW-BILJETT! ÅH. <3

Inga kommentarer: