2007-12-20

Dance inside.

Nu är jag lite gladare.
Jag ska inte tänka så mycket på det där med jobbet. Det KOMMER lösa sig.
Det måste ju liksom. Jag fixar det där. Så nu ska jag lägga det på hyllan ett tag.

Fick ju hem mina nya shoes idag. <3
De är så fina, så fina. Det gjorde min dag lite.

Igår fick vi förresten juleklappar på jobbet.
Jag och Sandra blev som värsta barnen, haha. Typ 5 år som inte kan vänta med att slita upp paketen. (:

Idag fyller ju Sandra år till och med. 19 år minsann.
Även fast jag tycker hon borde vara äldre, för hon ser inte ut att vara född -88.
Men grattis till henne i alla fall. (:

Snart ska jag åka och kolla på soffa med min mamma.
Hoppas jag hittar någon fin. Men mio brukar ju ha fina soffor. Det hade de på internet i alla fall.
Efter att vi kollat soffa ska jag åka direkt till jobbet. Skönt att jobba.
Hoppas jag jobbar med några roliga. Säkert inte, men jag hoppas ändå. (:

Nä, nu ska jag fixa klart mig.

Inga kommentarer: