2007-12-18

It's beginning to get to me.

Min hjärna är överbalastad, och jag klarar egentligen inte av att tänka mer.
Det känns som om jag inte vet någonting alls längre.
Allt kändes så himla lätt förut, men nu är allt bara kaos.

Varför kan det inte bara hända något så jag förstår?
Fy fan vad mycket det skulle underlätta.

Dessutom skulle jag behöva gå ner i vikt.
Jag får ångest när jag ser mig själv.

Nä, jag borde egentligen sova. Ska ju jobba imorgon.
Skönt att få jobba. Då jobbar jag i alla fall bort kvällen, sen borde jag faktiskt sova direkt efter jobbet, så jag inte hinner tänka innan jag somnar. Åh, vad great det skulle vara.

Söt Pin är när hon håller mig sällskap ikväll i alla fall. <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dumma kaoset ):
Men efter nyår så, ehe.

Du behöver inte gå ner i vikt. Du är ju babyfin!

Söt du var när du höll mig sällskap :*

:* <3

Anonym sa...

"Dessutom skulle jag behöva gå ner i vikt.
Jag får ångest när jag ser mig själv."

gör det du, du lär ju dö snart isf.
så himla störd. förlåt, men du är störd :/
du borde söka hjälp. för du ser inte ens hur du ser ut.
och det här säger jag för att jag är din vän, men det kanske du förstår :P