2007-12-14

Carry you.

Nu har jag shoppat mina stövlar. Det tog emot lite med tanke på priset, men det var det värt.
Jag gillar dem skarpt. (:

Snart blir det jobba som gäller. Jag är helt seg, men det blir nog bättre när jag får sätta igång sen.

Jag vill ha söndag så jag kan shoppa klart mina sista julisar.
Har ju bara två kvar nu i alla fall. Det känns skönt.
Tror till och med att jag vet vad jag ska köpa till min papi nu, och min mami är ju inte ens svår egentligen. Det kirrar sig.

Nästa vecka ska jag försöka få med min mamma att titta på en soffa med mig.
Måste ju liksom ha en soffa i min lägenhet sen, haha.
Tv pallar jag nog inte köpa. Jag kan köpa en nästa jul, haha. Jag kollar ju ändå aldrig tv.
Så typ.. Soffa, köksbord, laptop, kamera och mattor. Kanske vore effektivt att köpa bestick också. ^^
Skönt att det är lön igen om en vecka. Jag längtar! Inte för den kommer vara så fet, men några tusenlappar blir det i alla fall.

Nej, nu ska jag borsta tänderna och så, sen ska jag väl börja ta mig mot bussen.
Tjitjing.

Inga kommentarer: