2007-12-21

Up and up.

Gjort så mycket vettigt, haha. NADA.

Uhu. Jag ogillar redan min visdomstand, och den har inte ens kommit upp än.
Den är påväg. Så himla onödigt. Jag vill inte ha fler tänder. Jag nöjer mig med tänderna jag har.
De fungerar ju alldeles utmärkt.
Helt sjukt att vakna upp en dag med en helt ny tand. Dumt att man får alla samtidigt liksom.
Flera år efter bara.. Hej där tanden. Hoppas jag bara får en i så fall.
Jag är lite rädd för den faktiskt. Ah.

Nu har jag ätit frukost i alla fall. Det blev nötter. Haha.
Jag är så himla less på mat. Jag mår illa av tanken på hur mycket alla äter under julen.
Jag har ju fått pengar av min mamma så jag kan handla mina veggiegrejer till hulafton.
Jag vet inte ens om jag vill. Jag kan äta potatisgratäng eller något istället. Och dricka julmust.

Om 27 minuter går i alla fall min buss.
Tänkte jag skulle ta en buss tidigare så jag kan shoppa något för mina värdecheckar inne på Åhléns. Det är ju sista dagen den 24e, och då lär man ju inte gå på stan liksom. Ehe.

Kanske att jag kan ha mina nya vita pumps på julafton?
Måste prova om det passar med min outfit.
På juldagen ska jag i alla fall ha min nya grå tunika, tights och mina svarta pumps.
Mina nya örhängen också! De hade jag ju helt glömt bort. (:
På nyår vet ju alla redan vad jag ska ha. Jag kommer se ut som en discokula.
Lär ju inte vara så svårt att missa mig liksom. ):

Nä, jag vet inte vad jag snackar om, och detta inlägget blev väl waay för långt med en massa trams.
Nu ska jag gå, enjoy!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kommer vara jätteparty på nyår! :D