2007-12-10

Pedalpusher.

Personalfesten i lördags var helt oslagbar.
Jag hade så jävla kul, och alla var helt fulla och dansade.
Bäst att Sweedy var där med sitt jobb också, så vi kunde hänga.
Bäst att fastna med klackarna i dörrmattan på lokomotivet, och ute i gräset på väg hem till Robin också.
Såna små lyckliga detaljer som jag kan leva på hur länge som helst.

Inatt hade jag sjukt svårt att somna, och var allmänt dryg.
När jag väl hade somnat drömde jag att jag var i Paris i alla fall. Helt bra.
Jag skulle lätt kunna flytta dit. Yes.

Idag är jag ledig, och har därför inte orkar resa mig ur sängen än.
Min plan var egentligen att jag skulle stanna i sängen all day, men jag vetefan om jag vill det nu alltså.
Jag känner mig typ pepp på att göra grejer. Promenixa till exempel.
Jobbigt att sminka och fixa sig innan jag går ut bara.. Tror inte jag klarar av att gå osminkad.
Jag kan ju inte ens gå ut till brevlådan utan smink, så.. Smink it is.

Ciao.

Inga kommentarer: