2007-12-12

Clarity.

Igår kollade jag på fyra filmer, det var fint.
Jag saknar mina filmdagar. Förut kollade jag på minst två filmer varje dag.
Det är något jag borde börja med igen.

Jag har fem arbetsdagar kvar innan jag är ledig jul och nyår.
Det känns helt stört. Jag har jobbat så sjukt lite nu.
Idag är första gången jag jobbar på en vecka. Men jag har sett fram emot det.
Helt stört hur bra jag trivs på mitt jobb faktiskt. I början hade jag alltid fetaste ångesten redan dagen innan jag skulle börja jobba osv. Antar att det var bara för att jag inte kände någon och var helt osäker på allt.
Nu känner jag i princip alla och kan i princip allt.

Haha, tidigare idag tänkte jag "Okej, idag är första gången jag jobbar på en vecka, så då måste jag vara fin".
Har ju mjukisbyxor på mig, haha. Min vita tröja jag köpte på gina har för övrigt krympt lite i tvätten, vilket jag tycker är great. Innan var den ju helt stor och hängde, vilket också är rätt konstigt med tanke på att det är en xs, men ja. Nu sitter den perfa. (:

Imorgon är jag ju ledig igen, haha.
Fast det är bra, för imorgon ska jag gå på stan och köpa alla mina julisar.
Och på måndag fyller ju Elena, mih. Helt roligt. (:

Nej, nu ska jag sätta igång med mitt face och mitt hår.

Inga kommentarer: