2008-05-12

Because.

Lördagen var lite galen.
Började min kväll ute i Stenby hemma hos Joel för att grilla lite och så.
Det var mysigt. Bara sitta och snacka, röka och dricka typ.
Efter det gick jag iväg för att träffa Sandra och Oskar, och så gick vi hem till någon brud som bodde vid Tuna Park ungefär.
Helt crazy var det, haha. Jag minns inte så jättemycket. Minns knappt att vi åkte taxi hem, meneh.

Igår var bra.
Satt i stadsparken med Sandra, Oskar, John och Markus.
Drack lite öl, lyssnade på musik, åt vattenmelon, solade osv.
Massa gosigt var det.
Sen vid 17 eller 18-tiden (tror jag) så drog jag, Markus och John hem till Markus.
Spelade basket när vi kom fram, vilket var himla kul!
Nog för jag var sjukt sämst, men det var kul ändå.
Lite jäger och lite mer öl, sen spela 21 på basketplanen.
John var fett duktig. Men han har ju spelat basket, så det var kanske inte så konstigt.
Tror vi kom in igen vid 00-tiden. Har inget minne från vad vi gjorde då.
Minns bara att vi gick och la oss, och jag och John fick ligga på golvet.
Var nog tur att Markus sov i sängen i alla fall, för han sov tydligen naken, hah.

Blöblö.
Vid halv tio imorse tog i alla fall jag och John bussen hem.
Eller jag skulle hem i alla fall, John skulle till tandis.

Annars så GRATTIS TILL HANNA SOM FYLLER 21 ÅR IDAG. (:
Puss!

Beställde en biljett till Hultsfred igår också, btw. :D
Yay!

Inga kommentarer: