2008-05-22

Paper aeroplane.

Åh, det var seegt att ta sig upp imorse.
Fyra alarm fixar det dock!

Jag hatar att jobba förmiddag med Aina.
Det första hon gjorde idag när jag kom var att skälla på mig för jag inte hade fixat tidningarna.
Men hur skulle jag kunna göra det när ingen har lärt mig?
Tror inte det hade blivit så bra om jag bara chansat.
Efter det så fortsatte allt rätt crap ett tag, och jag ville nästan gråta.

Jag låste upp helt själv idag.
Första gången sen jag bröt av nyckeln.
Skakade som ett asplöv när jag hade gjort det, haha.

Annars så.
Ptja, dagen var okej.
Fick ju vara på golvet i typ 20 minuter i alla fall.
Fast det var bra, för Angelika jobbade också. (:

Slutade 15, tog bussen hem för jag var så trött och lat.
När jag kom hem var jag vaken ett tag, sen somnade jag.
Vaknade ju för en stund sen.
Inte så smart tjej.

Nu måste jag fixa lite, för snart kommer Sandra tydligen hit, hah.
(:

Inga kommentarer: